Visul unei nopţi de (primă)vară

Posted on 2 Mai 2011. Filed under: Cugetări | Etichete:, |

Nu îmi vine să cred ca suntem deja în mai. Vai, am intrat în a cincea lună din 2011, imediat suntem la jumătate. Chiar dacă primăvăra asta pentru mine nu a fost rea, să zicem că a fost chiar ok, pentru că mi-am împlinit două dorinţe. Una dintre ele o aveam de anul trecut, am muncit pentru a mi-o îndeplini (a nu se înţelege munci de câmp :)) ) iar cealalta s-a împlinit din întâmplare. Doar că mult mai iubesc eu întâmplarea aia:x şi tot ce a adus ea:)

Ca în fiecare primăvară, am o oarecare stare de nostalgie. Anul acesta termin a IX-a, termin primul an de liceu. Sincer, nu îmi vine să cred. E atât de ciudat că a trecut aşa repede primul an de liceu, mi-e oarecum frică să mă gândesc că vine vara. O aştept atât de mult încât mi-e frică să nu iasă aşa cum îmi doresc eu. Aveţi planuri pe vacanţa?

Make a Comment

Lasă un răspuns

4 răspunsuri to “Visul unei nopţi de (primă)vară”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Da, am foarte multe planuri. Pe multe le stii asa ca nu le mai insir. Si in rest, prefer sa nu mai planuiesc nimic pentru ca poate aparea ceva si sa nu mai reusesc sa fac ce imi propun. Acuma sa vad ce imi va aduce aceasta vara. Sunt foarte curioasa.

Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

sa ghicesc, una din dorinte a fost ONG? 😀

Da, evident;)) Iar una din dorintele anului viitor, pe care o stiu de acum:)) e cu siguranta ONG 2012;)) Nu stiu locatia dar oriunde ar fi, mi-as dori sa ajung din nou.


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

