Olimpiada Naţională de Geografie, Timişoara 2011- ediţia XXXI

Posted on 28 Aprilie 2011. Filed under: Un fel de 2 feluri | Etichete:, , , , , , , , , , |

Un post care se adresează în special participanţilor la ONG –  am fost rugat să postez impresii şi  fotografii de la olimpiada care tocmai s-a încheiat. Cei care au participat ştiu cât a fost de frumos, câtă muncă e la mijloc, dar ce distracţie e după probe. Personal, pot spune că a fost mai interesant decât la Târgovişte anul trecut din mai multe puncte de vedere, însă părerile sunt subiective.

Ca să vorbesc mai mult despre judeţul Sibiu, acesta a fost reprezentat de 6 elevi, Vladu Denisa (VIII), Cociş Călin (IX), Bădina Maria (X), Sava Elena şi Nechita Vladimir (XI) şi Cornea Georgiana (XII), însoţiţi de dl. inspector de geografie Constantin Dincă. Dincolo de stresul concursului, ne-am distrat foarte bine, eu personal mi-am făcut zeci (şi nu exagerez :)) ) de prieteni, am avut ocazia să revăd prieteni de anul trecut, să vprbesc cu elevi din întreaga ţară în acelaşi timp… A fost, ca şi anul trecut, o experienţă de neuitat, pe care sper să am şansa de a o repeta.

Nopţi nedormite în Timişoara, distracţie şi stres în acelaşi timp, discuţii sub scări, club, nebunie, cam aşa aş caracteriza naţionalele de geografie. Dar mai este ceva de spus  – toate astea după terminarea probelor :)), evident.

Noi, Sibiul, ne-am împrietenit cam cu toate judeţele, doar suntem ardeleni :)) Dar sincer, cel mai bine ne-am înţeles cu jud. Mureş, Vâlcea, Cluj, Constanţa, Hunedoara, Vâlcea etc. Ce familie mare:X

Mai jos am postat câteva fotografii, sper să vă placă (mai ales celor care au fost). Vă invit să le comentaţi.

Haide ONG! 

Make a Comment

Lasă un răspuns

2 răspunsuri to “Olimpiada Naţională de Geografie, Timişoara 2011- ediţia XXXI”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Ai descris intocmai nationala de geografie. O experienta de neuitat, pe care chiar mi-as dori sa o repet si desigur, sa ne reintalnim la anul,sa facem poooze :)) si sa petrecem mai mult timp impreuna(imi pare rau ca anul asta nu s-a putut :(..).Pozele sunt superbe :x.. Inca o data felicitari pentru mentiune si..sper sa ne revedem la anul! >:D<:*

Mersi, felicitari si tie si sper si eu sa ne vedemla anul:X


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

