Vai de mine :))

Posted on 23 Februarie 2011. Filed under: Funny | Etichete: |

Ai făcut vreodată ceva asemănător cu imaginea din stânga? Haideţi, băieţii, să vă vad :))! (Click pe foto pentru mărire, sursă imagine – amuzant.ro).

Make a Comment

Lasă un răspuns

8 răspunsuri to “Vai de mine :))”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Asta e tare.Unii chiar cred ca devin dependenti de asa ceva! :))Cu toate acestea nu cred ca as folosi asa ceva vreodata! 0:-)
LIKE!

o stiam :))

e foarte tare. ia sa faceti si voi asa :-w.

daca imi citeai blogul):)) vedeai asta la mine cu mult timp in urma si cu un comentariu aferent zic eu de calitate:))

Tot ce e posibil. Tineam eu minte ca am mai vazut-o undeva dar sincer, nu ti-as fi putut zice unde:)). Oricum, m-as feri de tipa care cere asta:)). Auzi draga criss;;) ?

Absurda chestie 😐 ..
Daca le-am cere noi asta baietilor, noi de ce sa nu le cerem voie prietenilor/sotilor nostri sa ne lasa in oras doar daca am completat formularul :]] ? :d

:))


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

