Şi am ajuns şi la 16…

Posted on 21 Februarie 2011. Filed under: Cugetări | Etichete:, , , , |

Parcă ieri făceam 15… azi sunt 16. Cum trec anii… Nu apucăm să le ţinem evidenţa. Vin, pleacă. Ne fac cu mâna din depărtare. Nu m-am aşteptat şi uite, 22 februarie e deja aici. Avem oare vreo vină că timpul trece atât de repede?

Make a Comment

Lasă un răspuns

7 răspunsuri to “Şi am ajuns şi la 16…”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Da, dragul meu, uite ca ai facut si tu 16 ani. Mai trece umpic, faci 17, si asa mai departe. Dar pana atunci, fac eu 17 >:). ;))

La multi ani inca o data! >:D<

Te pup:*:*:*:*!

La cate calcule am facut eu si la ce memorie dezordonata am nici nu mai sunt sigur daca ziua ta e in 21 sau in 22.Sper ca sa fie astazi sau in cazul in care a fost ieri La multi ani cu intarziere(Zilele de nume sunt mult mai bune, ca stii sigur ca atunci e).Sa ai parte de 16 ani cat mai frumosi, plini de sanatate, fericire si entuziasm timisorean! >:D<

@Vladi, azi, 22 e:) Ai calculat bine;)). Multumesc pt. faza cu entuziasmul timisorean, sper sa fie! Si aici ti-l doresc si tie! Numai bine! 🙂

La multi,multi ani inca o data >:D:D<:*:*:*

La Multi Ani fericiti!!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

