Trust the love!

Posted on 3 Februarie 2011. Filed under: Cugetări | Etichete:, , , , |

Ai încredere în iubire! Acesta este mesajul meu de azi. Aseară stăteam şi mă gândeam că vreau pe blog un banner care să includă „love„. Ce alt cuvânt mai frumos puteam găsi? Cred că iubirea e suficient de frumoasă pentru a ţine cu succes locul oricărui alt cuvânt. Că spunem „mama”, e defapt iubire. Că spunem „copil”, e tot iubire. Aşa că am făcut bannerul din stânga pe care l-am ataşat şi în dreapta. (am fost nevoit să îl rup în bucăţi pentru a-l putea pune tot, dar nu mai contează). Ceea ce contează este iubirea! Dacă nu am dreptate, aştept să fiu contrazis în comentarii. Există cineva care nu vrea să iubească şi să fie iubit?

Trust the love! Why not?

Make a Comment

Lasă un răspuns

4 răspunsuri to “Trust the love!”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Eu as spune altfel. Ai incredere in iubire, chiar daca inainte ai avut o experienta neplacuta!

Cel putin.. eu am. Chiar daca acum ceva timp a cam disparut iubirea din viata mea, sunt constienta ca eu sunt vinovata, asadar am invatat din greseli, si inca mai consider ca iubirea ne face cu adevarat fericiti, si mai ales, ca iubirea exista!

era mai frumos „iubire” decat „love”:>

[…] Iar acum, să nu uitaţi – Trust The Love! […]


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

