Duelul învingătorilor – REZULTATELE!!!

Posted on 15 Ianuarie 2011. Filed under: Concursuri |

După trei probe pe care le-au trecut cu bine, Boogie şi Degetzica, concurenţii Duelului Învingătorilor merită, în opinia noastră, a organizatorilor (Cody şi Pato) sincere felicitări!!! Dar fiindcă orice duel are un câştigător, vă invit să ciţi mai jos pentru a vedea care a fost în opnia noastră şi a voastră (prin sondaje) cel mai bun duelist!

 

FELICITĂRI BOOGIE, CÂŞTIGĂRORUL DUELULUI ÎNVINGĂTORILOR!!! Felicitări Degetzica, deasemenea!!!

Rezultatele sunt formate din 50% voturile voastre la sondajele de pe cele două bloguri organizatoare şi 50% punctajul acordat de mine şi de Pato pentru articolele scrise de cei doi concurenţi la temele date de noi. Rezultatele finale arată după cum urmează:

 

Punctele acordate de mine şi Pato arată cam aşa:

Criteriile mele de notare după care am acordat punctele sunt următoarele:

 

Proba 1, click aici:

Un articol de 20-30 de rânduri scrise, cu tema “Ce înseamnă blogul pentru tine? Îi poţi găsi o definiţie?”

 

Criteriile mele au fost următoarele: Respectarea limitelor de spaţiu, timp şi inserarea a minim o imagine (3p.), originalitate şi design (3p.), conţinut, exprimare şi respectarea temei(4p.). Total – 10p.

Am acordat punctajul după cum urmează:

Degetzica: Respectarea limitelor de spaţiu, timp şi inserarea a minim o imagine – 3p, originalitate şi design – 2p., conţinut, exprimare şi respectarea temei – 1p.

Boogie: Respectarea limitelor de spaţiu, timp şi inserarea a minim o imagine – 3p, originalitate şi design – 1p., conţinut, exprimare şi respectarea temei – 3p.

Total proba 1: Degetzica – 6p. şi Boogie: 7p.

 

 

Proba 2, click aici:

Un articol de minim 25 de rânduri cu titlul „Analiza obiectivă a blogului adversarului”.

 

Criteriile mele au fost următoarele: Respectarea cerinţelor (3p.), Originalitate şi design (2p), Conţinut, exprimare şi respectarea temei (5p.)

Am acordat punctajul după cum urmează:

Degetzica: Respectarea cerinţelor – 2,50 p., Originalitate şi design –2p, Conţinut, exprimare şi respectarea temei –2p.

Boogie: Respectarea cerinţelor – 3p., Originalitate şi design –2p, Conţinut, exprimare şi respectarea temei –5p.

Total proba 2: Degetzica – 6.50 p, şi Boogie – 10p.

 

 

Proba 3, click aici:

„Internetul peste 10 ani”

 

Criteriile mele au fost următoarele: Respectarea cerinţelor (2p.), Originalitate şi design (4p), Conţinut, exprimare şi respectarea temei (4p.)

Am acordat punctajul după cum urmează:

Degetzica: Respectarea cerinţelor – 2p., Originalitate şi design –3p, Conţinut, exprimare şi respectarea temei –4p.

Boogie: Respectarea cerinţelor – 2p., Originalitate şi design –3p, Conţinut, exprimare şi respectarea temei –3p.

Total proba 3: Degetzica – 9p., şi Boogie – 8p.

 

Premiul constă în promovarea blogului câştigător timp de 30 de zile (16 ianuarie – 16 februarie) pe cele două bloguri câştigătoare!

FELICITĂRI !!!

 

 

 

 

Make a Comment

Lasă un răspuns

6 răspunsuri to “Duelul învingătorilor – REZULTATELE!!!”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Eh, din greseli invatam. Am avut multe de invatat din participarea la acest concurs.
Iti multumesc mult pentru ca ai ales ca eu sa particip! Stiu ca ti-am dat batai de cap ca nu prea intelegeam eu cum sta treaba si nu prea aveam asa mare chef de facut ceva..dar.. Sper ca nu te-ai suparat pe mine. 😦 Cred ca te-ai obisnuit ca in fiecare zi sunt enervanta :-„.
>:D<

Nu esti! Deloc! Si eu ma bucur ca te bucuri;))

Eu de ce ma bucur?:-?

Te bucuri de bucuria mea care se datoreaza bucuriei tale! ;))

succes cody trebuie sa ne punem pe invatat de acum!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

