Destul de graşi acum?

Posted on 26 Decembrie 2010. Filed under: Un fel de 2 feluri | Etichete:, , , , , |

Gata Crăciunul. Mâine e ultima zi şi s-a mai dus un Crăciun. Ca deobicei, majoritatea s-au îngrăşat bine (îşi vor petrece Anul Nou în spital, totuşi sper că nu!). De ce s-au îngrăşat? Cum, păi la ce să fi folosit bieţii porculeţi tăiaţi, tonele de vin fiert etc. La decor? Ei aş… la beute şi mâncate. Să curgă vinul, maestre! :))

Acum, înapoi la realitate 3-4 zile, până la Revelion, când o luăm de la capăt. x_x Multă distracţie, toată lumea dansează, toată lumea se distrază… Mai sunt câteva zile din 2010 şi parcă nici nu îmi vine să cred. Dar nu vom avea timp să ne dăm seama, imediat vom zice: „Mai sunt câteva zile din 2011″… Asta e viaţa. Este însă destul de interesant să vezi cum trec anii şi nici nu îţi dai seama. Cam atât pentru azi, noapte buna!  ;))

PS: Nu uitaţi să VOTAŢI!!! Take care!

Articole similare:

  1. Spiritul iernii sau clişeu?
  2. Oh, that’s a wonderful Christmas Tree, isn’t it?
Make a Comment

Lasă un răspuns

5 răspunsuri to “Destul de graşi acum?”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Ma bucur ca se duce si anu asta. Ca n-a fost prea frumos. Sau a fost? Am pierdut foarte foarte mult, poate cel mai mult. Tinand cont ca am pierdut si o persoana la care tineam enorm, dar din pacate a plecat dintre noi. Si tinand cont si de alte lucruri foarte importante pentru mine, as putea sa spun ca a fost cel mai rau an. Dar am cunoscut niste persoane minunaaaaaaaaaaaateeeeeeeeeeeeee!! Am avut un 1 ianuarie de vis! Am cei mai minunati prieteni, chiar daca sunt foarte putini! Am cel mai bun fratior din lume!!! Am invatat atatea lucruri. Acuma sa vad ce imi va aduce 2011. Inca nu vreau sa fac lista aia interminabila cu lucruri bune si rele sin 2010 si cu planurile pe anu viitor. Inca nu vreau sa ma gandesc la asta.

Pai grabeste-te, mai sunt 5 zile. ;)) Si ms pt distinctia de fratior:X:X Ca banuiesc ca la mine se refera, nu?;))

tu ce crezi? /:)
chiar 5 mai sunt? X_X
nu imi place partea asta:| deloc:| cel putin nu anu asta:| dar cine stie ce imi va aduce ziua de 31?

Nu poti stii. Sper ca numai lucruri bune. :*

Mda. Si eu sper. :-< Numai bine! :*


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

