Oh, that’s a wonderful Christmas Tree, isn’t it?

Posted on 24 Decembrie 2010. Filed under: Un fel de 2 feluri | Etichete:, , , , |

Azi dimineaţă am terminat şi eu de făcut bradul. În sfârşit, e atât de migălos. E Ajunul azi şi sincer, nu îmi vine să cred. Mi-au venit în minte o mulţime de chestii… azi sunt trei ani de când am net acasă :)), azi e un an de când cineva… drag să zic aşa, nu m-a mai sunat deloc, azi e un an de anul trecut pe vremea asta etc.

Am terminat bradul, mă uit chiar acum la el şi parcă nu-l văd aşa reuşit ca-n alţi ani. Cred că asta păţesc de fiecare dată dar anul ăsta ceva nu e în regulă. Îi lipseşte ceva şi nu stiu ce.  Titlul m-ar contrazice dar pe undeva îmi place însă anul ăsta nu îl stric să îl refac, cum am mai făcut ;)). Mai jos am postat ceva poze cu el, să vedem ce mai zic şi alţii. (Haideţi criticii! :-„) Tu ţi-ai făcut bradul? I-ai mâncat deja bomboanele? :)) Take care! 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

Articole similare:

  1. Spiritul iernii sau clişeu?
Make a Comment

Lasă un răspuns

6 răspunsuri to “Oh, that’s a wonderful Christmas Tree, isn’t it?”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Mie imi place muuult bradul! Mai ales ursuletii aia dragalasi pe care i-ai pus! Eu am luat bradul deja impodobit. Vroiam sa ii mai pun niste mosuleti in el, dar nu prea m-am ocupat. Imi place si asa, ca e primu an in care am si eu un bradulet mic in camera.

L-am vazut, e frumos;))

Merry Christmas, Cody! :* hugs!

Mersi la fel >:D:D:d< 3 hugs for you:*

Frumusel pomu da mai fain ii al meu 😛 Sarbatori Fericite

Fain bradu Cody


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

