Spiritul iernii sau clişeu?

Posted on 22 Decembrie 2010. Filed under: Cugetări | Etichete:, , , , , , |

Pot zice că iarna şi-a intrat bine de tot în drepturi. Şi nu ca glumă, dar îngheţăm de-a dreptul în ultimele zile. Ce e drept, vremea s-a mai domolit azi dar de frig… tot e frig. În momente ca acestea pot zice cu mâna pe inimă că mi-e dor de cele 35 grade C de azi-vară ;)) Dar totuşi… VINE CRĂCIUNUL! Vine el… dar nu ştiu. Parcă nu îl mai aştept cu aceeaşi nerăbdare. Anii trecuţi număram zilele, acum însă parcă mi se pare ceva normal, deloc ieşit din comun.

Totuşi, pe undeva sunt nişte zile speciale. Bradul, luminile colorate, prăjiturile ( hai că astea le aştept :)) ) şi aşa mai departe… toate vin. Dar tot aşa şi trec. Trebuie totuşi să recunosc că e destul de interesant să vezi lumea cum se zdrobeşte… Am făcut şi eu curăţenia de Crăciun: am strâns două trei foi de ici-colo şi gata:)) Oricum asta fac des, nu doar de Crăciun. Dar am făcut… intenţia contează.

Imediat trece Crăciunul şi nu pot zice că am ascultat mai mult de 2-3 colinde anul acesta. De ce oare? Nu găsesc o explicaţie… pare destul de ciudat. Oricum, Sărbători fericite!

PS: citesc acum ce am scris şi mă conving cât de anemic e articolul ăsta… Dar am o scuză… stau la ora 23:54 pe scaun la birou, cu ceaşca de ciocoladă caldă în mână, scriind ceva ce mă miră şi pe mine… Ai păţit acelaşi lucru vreodată? Aştept comentariile voastre:)

PS2: până una-alta, vă aştept părerea la acest concurs: The Best Blog Awards from Cody 2010 . Take care! 🙂

Make a Comment

Lasă un răspuns

4 răspunsuri to “Spiritul iernii sau clişeu?”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

si eu ma gandeam sa scriu ceva. parca ceva nu imi convine la articolele alea. stiu ca e asa, dar parca e ciudat.

mie imi place articolasul asta anemic al tau. e interesant.

p.s. eu stau cu cana de ceai :)).

Votez pentru ciocolada calda:))

si eu. dar nu gasesc plicul. trebe sa imi iau mai multe plicuri.

:-*:-* >:D<


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

