Da… artă! (I)

Posted on 20 Septembrie 2010. Filed under: Concursuri | Etichete:, , , |

Un mic tribut adus artei de către o bună prietenă – Teodora M…

Articole similare:

  1. Da… artă! (II)
  2. Da… artă! (III)

    Make a Comment

    Lasă un răspuns

    28 răspunsuri to “Da… artă! (I)”

    RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

    Sunt ale mele !! super !!:))

    nimeni nu mai lasa comuri ???:((

    nimeni nu mai lasa comuri pls ???:((

    cele mai faine` desene :X

    ai talent :*

    >:D< arta curata

    Cat imi plac toate desenele! Sunt foarte frumoaseeeeee!!

    sint superbe

    Fiecare are modul sau de a percepe arta: eu intr-un fel, tu in altul, Teodora in altul. Daca eu trag o linie neagra si o inconjor cu galben, e arta pentru ca poate, asa o inteleg eu.

    desenezi foarte frumos, se vede ca ai talent 😉
    :*:* >:D<

    Faine desenele 😀 😉

    am crezut k ultima poza de jos ii zana maselutza dar mam inselat … :))….. supr desene ….. sa te tii tot asa 😀

    Foarte frumos realizate;) Bravo!!! ;)) 😀

    mersi mooolt

    Totusi…sa fim seriosi

    In ce sens sa fim seriosi?

    deja mai inervezi deseneaza tu mai frumos!!!

    frumoase desene…te sti….

    ms moooolt mai astept comuri !!!

    faine teo degeaba ai talent;)

    cum degeaba am talent??

    Degeaba, ai talent! Asa vroia sa zica. Cu alte cuvinte, te-a laudat :))

    fain

    mssssssssss poopp dooolece !!!

    cele mai faine img bv varamia=))

    frm..bv Teo ai talent:X

    foarte frumoase…mult talent…bafta in continuare..pupici


    Where's The Comment Form?

    • banner concurs pato.ro
    • banner concurs pato.ro
    • banner concurs pato.ro
    • banner concurs pato.ro
    • banner concurs pato.ro
    • banner concurs pato.ro
    • banner concurs pato.ro
    • banner concurs pato.ro
    • banner concurs pato.ro
    • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

      Raspunsul tau ajuta
    • Categorii

    • Sunt aici:

    • ONG

    • Autori

    • Bancuri :D

      La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
    • Detaliul vieţii!

    • Citeşte şi…

      "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
    • Susțin:

    • Ghici!

    • :x:x:x

    • Susţin:

      Spune NU drogurilor!
    • Filme

    • Arhivă sondaje

    • Reprezint Transilvania!

    • Promovează bunul simţ!

      Pro Blog

    Liked it here?
    Why not try sites on the blogroll...

