Compunerile mele, episodul III

Posted on 12 Septembrie 2010. Filed under: Un fel de 2 feluri | Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , |

După cele două compuneri din zilele trecute, (click aici şi aici) postez astăzi a treia compunere, este o poveste scrisă de mine când la o oră de română a trebuit să scriem o compunere SF. Mai exact în clasa a VII-a, 😀 deci a trecut ceva timp de atunci. Sper să vă placă!

Uriaşul din bobul de fasole

„Într-o zi cu soare…” NU! Povestea aceasta nu începe aşa. Povestea aceasta începe altfel:

Băieţelul dormea. Cum adică care băieţel? Păi… Mihăiţă! Şi dormea…liniştit. Pânăăă… până ce a sărit direct în picioare, zicând cam neliniştit:

Am visat un bob de fasole pe trotuarul din faţa casei.

Aşa, şi? a spus o voce necunoscută.

Păi… mă plimbam pe acolo şi… stai puţin! Cu cine vorbesc??

Cu bunicul tău, Ghiţă.

Aaa… ba nu!!! Nu se poate! Bunicul Ghiţă a murit în urmă cu trei ani. Cine eşti de fapt? Zise băieţelul nedumerit.

Eu sunt, Mihăiţă! Doar că tu încă nu te-ai trezit. Crezi că te-ai trezit, dar de fapt încă visezi.

OK, Mihăiţă visează… dar şi noi visăm? Doar l-am văzut trezindu-se. Sper a ne lămuri până la final.

Dar continuă, ce ai mai visat în visul din vis?

La început am ignorat bobul. Dar am văzut că începe a se mişca.

Probabil l-ai atins, adăugase bunicul.

Nu l-am atins! Mi-a fost teamă să îl iau în mână. După câteva minute, a început a se crepa, după care s-a spart.

Singur? A spus uimit bunicul.

Da. Din bob a ieşit o mână albă ca varul cu patru degete, aşa ca tine. Apropo, tu de ce ai doar patru degete la mâna dreapta?

Lasă asta! Continuă, a spus curios bunicul.

După ce a ieşit mâna, a ieşit şi corpul… dar ce corp… URIAŞ!

Povestea este din ce în ce mai interesantă! Se pare că visul din vis va rămâne un mister pe veci!

Un ce?? A întrebat uimit bătrânelul.

Un uriaş! M-am speriat gândindu-mă că vrea să îmi facă ceva. Dar nu a fost aşa. Uriaşul mi-a spus că se numeşte Ury şi că îmi poate îndeplini trei dorinţe.

Ca în toate poveştile, a spus ironic bunicul Ghiţă.

Asta nu e o poveste, este realitate!

Este un vis!!! Vis! Vis! Vis! a adăugat bunicuţul.

Prima dorintă a fost de a vedea cum voi arăta peste 20 de ani. Am văzut exact ce mi-am dorit: bogat, frumos şi sănătos!

Bunicul a zâmbit uşor, după care a adăugat:

Şi a doua dorinţă care a fost?

Tu ştiai că după moartea ta, bunica Lenuţa s-a mutat în S.U.A. , în Chicago imediat după ce a câştigat la Loto!

Am aflat, a adăugat Ghiţă.

Ei, dorinţa mea a fost de a vedea ce mai face bunicuţa acolo departe, caci nu am mai primit veşti de la ea de o lună, pentru că am auzit că i-a picat netu’, deci nu am mai putut vorbi cu ea pe mess. Oricum, bunică modernă ca a mea nu are nimeni!

Curios de a afla ce-i mai face fosta nevastă, bunicul a întrebat:

Şi ai văzut ce face?

Da. În momentul în care Ury m-a ridicat deasupra norilor de unde am văzut toată lumea, bunica stătea la televizor, uitându-se la…

„Test de fidelitate”? L-a întrebat bunicul pe Mihăiţă.

Da, bunicule, la „Test de fidelitate” pe Antena Internaţional.

Pregătiţi-vă, urmează a treia dorinţă!!!

A treia mea dorinţă a fost de a te vedea pe tine, pentru că nu ştiam ca te voi vedea aici. Drumul până la locul unde locuieşti acum a fost extrem de greu şi de lung. Ne-am întâlnit cu tot felul de ciudăţenii printre care şi o băbuţă care ne-a arătat drumul! Era Viorica… ştii tu bine cine este Viorica… căci pentru ea ai păţit ce ai păţit! Bunica nu ţi-a rupt degeaba degetul. Mă înţelegi tu…

Voi înţelegeţi? Ha-ha-ha!!!

Şi?

Când în sfârşit am ajuns, pe uşa de la apartamentul tău scria: „Vin imediat căci trebuie să fac rost de o compunere SF pentru un prieten: Călin din clasa a VII-a.”

Articole similare:

  1. Compunerile mele, episodul I
  2. Compunerile mele, episodul II
Make a Comment

Lasă un răspuns

2 răspunsuri to “Compunerile mele, episodul III”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

chiar sti sa scri compuneri interesante!!! tare mai posteaza si altele!!

imi place mult. mi-ai adus aminte de copilarie.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

