Întrebări

Posted on 5 August 2010. Filed under: Sondaj |

Vă rog să răspundeţi prin comentarii la cele trei întrebări de mai jos.  Acestea se adresează locuitorilor din oraşul Dumbrăveni, judeţul Sibiu, dar nu numai. Ştim cu toţii că acest oraş nu mai este ceea ce a fost cândva. Totuşi, unele lucrări din acest an par a-i readuce măcar o mică parte din strălucirea de altădată. Pentru a afla de la voi ce anume trebuie făcut în localitate, vă rog să citiţi rândurile de mai jos.

  1.  Care este cel mai important lucru care consideri că ar trebui să se facă în acest oraş?
  2. Consideri că deschiderea Colecţiei Muzeale a Armenilor din Transilvania (detalii aici) este un lucru benefic pentru Dumbrăveni? De ce?
  3. Ce alte obiective turistice ar putea fi puse în evidenţă aici şi cum?

Vă rog să răspundeţi în număr cât mai mare, doar aşa vom putea trage nişte concluzii clare.  Puteţi răspunde şi la o întrebare sau două dar  ar fi de preferat să o faceţi la toate trei. Mulţumesc. Nu uitaţi să reveniţi pentru a citi răspunsurile. Pentru alte ştiri despre oraşul Dumbrăveni, click aici!

 

Make a Comment

Lasă un răspuns

4 răspunsuri to “Întrebări”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

am fost si eu in februarie, am niste poze super cu aceasta biserica armeana, pacat ca nu este deschisa pentru vizitare, ne-am bucurat ca era deschisa usa si ca am putut sa vedem interirul, era mai frumos sa avem acces si in interior, am sa pun un post cu pozele la mine pe blog , oricum ar trebui sa punem mai mult accent pe asemene cladiri. have fun

Da, eu locuiesc in Dumbraveni si am urcat inclusiv in turn. Iti spun ca e superb. Dupa cum poate ai citit, s-a deschis un muzeu in iulie, asadar un motiv sa revii.
App, de unde esti?

salutare, Deva, trece si blogul meu la bloggroll la tine

In primul rind trebuie sa se faca canalizari caci sintem in secolul 21 si daca tot vreti sa scoateti in evidenta“obiectivele turistice“ puteti sa scoateti tot asfaltu de pe strazi ca oricum nu a mai ramas mult si atunci o sa para totul stil medieval si o sa vina turisti cu “carutele“sa va viziteze.Din 1989 nu sa facut ninic si orasu Dumbraveni cu toata industria ce o avea care s-a distrus a ajuns mai rau ca un sat.Ce pacat!!!!!.


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

