3 IDEI!

Posted on 31 Iulie 2010. Filed under: Sondaj |

3 idei! O rimă frumoasă zic eu, care mă poate ajuta foarte mult. Deşi am creat pagina „Idei”, de data aceasta, postul se găseşte pe homepage. Ideea este simplă şi uşor de pus în practică.

Acum, vă rog să lăsaţi un comentariu prin care să îmi daţi 3 idei pentru îmbunătăţirea acestui blog. Dacă aveţi una, e ok, dacă aveţi două e şi mai bine. Numărul contează mai puţin.

Puteţi sugera titluri de postări, de sondaje, de pagini etc. Vă mulţumesc mult şi chiar sper că voi regăsi multe dintre ideile mele printre ale voastre.

Make a Comment

Lasă un răspuns

2 răspunsuri to “3 IDEI!”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

1.Sa pui mai multe chestii interesante despre Dumbraveni…
2.Fati o pagina cu niste intrebari ca un fel de test
Si 3. bafta in continuare^_^

Multumesc. S-ar putea, mai vedem. Pana atunci, te mai astept cu alte sugestii.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

