1000 de vizualizări – Mulţumesc!

Posted on 18 Iulie 2010. Filed under: Un fel de 2 feluri | Etichete:, , , , |

Sunt mulţumit că am atins pragul de 1000 de vizualizări  în data de 17 iulie 2010. Mai exact, acum (18 iulie, ora 15) sunt 1311 vizualizări pentru care vă mulţumesc. Pot spune că nu mă interesează numărul de vizualizări în sine, ci faptul că ceea ce scriu nu este chiar indiferent lumii. Sper că articolele mele vă sunt pe plac şi de nu e aşa, vă invit să le comentaţi în pagina de „Idei”. MULŢUMESC!

Make a Comment

Lasă un răspuns

9 răspunsuri to “1000 de vizualizări – Mulţumesc!”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Meritai cu desavarsire! Uite cum treptat blogul ajunge sus.
1 000 de vizualizari in mai putin de 1 am, mai precis cateva luni e o realizare.
Felicitari, keep up the good work!

Mulţumesc, este vorba de aproximativ o lună şi o săptămână. 😉

17 august ? 😛 Cred ca era 17 iulie ;;].
Felicitari ! :*

Intr-adevar, e 17 iulie, imi cer scuze pt. greseala, am corectat.

Felicitari! Succes pe mai departe!

Gata, am aflat. Draga, felicitari! >:D<

bravo! eu sunt inca la inceput 😀


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

