Ce filme preferi și de ce?

Posted on 28 Iunie 2010. Filed under: Sondaj |

Mă gândeam zilele astea, care sunt filmele mele preferate? Și m-am decis dar nu vă spun, doar după ce voi încheia sondajul de mai jos. Să fie comediile? Dramele? Dar ale tale?

PS: După ce votezi, lasă un comentariu în care să exemplifici un film – două din ce ai votat. Spre exemplu, dacă votezi „Comediile”, dai un exemplu de comedie, ca „American Pie”, „Down to you” etc. Dacă se poate, spune și de ce îți place respectivul film.

Make a Comment

Lasă un răspuns

Un răspuns to “Ce filme preferi și de ce?”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Am vazut recent un film unde este „relatata” viata faimoasei scriitoare, Jane Austen (cunoscuta in special pentru romanul „Mandrie si Prejudecata” ;)) ), pot sa zic ca acesta este „genul meu de film”…care ne invata ceva. De asemenea mai imi plac si filmele istorice dar si ecranizarile de carti.:D


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

