Istenem, cum ar spune ungurul! ROMÂNIA – Drumul Spre „Cocalaritate” partea a treia!

Posted on 17 Iunie 2010. Filed under: Funny, Un fel de 2 feluri |

După primele două părţi ale unui articol referitor la o temă care mă interesează foarte tare, a venit şi a treia parte. Primele două părţi, PARTEA I şi PARTEA a II-a se referă la drumul spre care o „apucă” Românica” noastră – cel de „cocalaritate”.

Am dat din întâmplare peste un articol pe acest blog, referitor la un dicţionar messengerian. Iată lista preluată de acolo:

lol – Laugh Out Loud ( rasete în hohote )

wtf – what the fuck ? ( ce p*la mea ? )

ffs – for fuck sake ( luaţi dicţionarul daca nu stiţi )

omg – Oh My God, Oh My Goodness sau OMFG (Oh My F*cking God) (Oh Dumnezeule )

n1 – nice one ( frumos )

stf – să te f*t

mm – mo*ţii m*tii

pm – private message ( mesaj privat )

pm – p*la mea

plm – p*la mea

smf – să mă f*t

ms – mersi

cp – cu plăcere

np – no problem ( nici o problemă )

ip – ia p*la

pcw – practice clan war ( folosit la cs )

ftm – f*te-mă

asl – age sex location ( cea mai comună metodă de a deschide o discuţie în trecut, se foloseşte sau se folosea cel mai des pe mIRC )

afk – away from keybord ( nu este la tastatură )

bbl – be back later/bye bye now ( revin mai târziu, sau la revedere acuma )

brb – be right back ( revin imediat )

wb – welcome back ( bine ai revenit )

bf – boyfriend ( iubit )

gf – girlfriend ( iubită )

cu – see you ( pe mai târziu )

cc – cop copy ( cu înţelesul de a înţelege )

dl – download ( descărcare )

f2f – face2face ( faţă-n faţă )

faq – frequently asked question(s) ( întrebări frecvente )

g2g – Gotta Go sau GTG, ori GTR (Got To Run) ( a pleca, trebuie să plec, sau trebuie să fug )

g4u – good for you ( bun pentru tine )

gg – good game ( joc bun )

gh – good half ( repriză bună )

gn – good night ( noapte bună )

gm – good game ( joc bun )

im – instant message ( mesaj instant )

lma – la mulţi ani

isp – internet servici provider ( furnizor de internet )

k – ok

kewl – cool ( mişto )

M/F – male or female ( bărbat sau femeie )

MUAH – Kiss (Mwah, ca sunet )

N/A – Not Available ( nu este disponibil )

NVM – Nevermind ( nu mai contează/lasa-o baltă )

nb – noapte bună

pw – password ( parola )

pls – please ( te rog )

plz – please ( tot te rog )

ROFL – Rolling On The Floor Laughing

ROFLMBO – Rolling On Floor, Laughing My Behind Off

ROFLOL – Rolling On The Floor Laughing Out Loud

SUP – What’s Up ( ce se mai aud/întâmplă )

TNX – Thanks sau thnx ( mersi )

ul – upload ( a urca )

W8 – Wait ( aşteaptă )

Mda… îmi cam cer scuze pentru unele cuvinte… le-am cenzurat, dar nu exces, în fond sunt folosite în exces, nu mai deranjează pe nimeni. Ei, şi uite aşa, a apărut subiectul acestui articol. Ştiţi, mă gândesc că dacă am ajuns să folosim expresii gen „ip”,  „mm”, „smf” (vezi mai sus semnificaţia). Deasemenea, folosirea literei „k” în loc de „ok” mi se pare, sper că nu doar mie, absurdă. Dacă vă uitaţi, pe tastatură, „k” este foarte aproape de „o” aşadar dacă şi să mişcăm degetul 2 cm ne e greu, atunci nu mă mai mir că ajungem să fim supraponderali. Totuşi, măcar degetele ar trebui să facă sport.

Nu sunt împotriva unor prescurtări gen „mersi”, „dpdv” şi aşa mai departe, dar totuşi, în limita bunului simţ. Sincer, apreciez răbdarea pe care a avut-o blogger-ul care a făcut acel „dicţionar” şi îi mulţumesc că ne-a arătat cam cum stau lucrurile cu „messengeriana” asta. Ce ziceţi, facem ceva să schimbăm totuşi măcar câte puţin din „marea de cocalaritate” în care ne afundăm? Va urma!

PS: În stânga am inserat un sondaj în legătură cu acest articol. Vă invit să votaţi.

@PS: Sondajul a fost închis, pentru rezultate, click aici.

Make a Comment

Lasă un răspuns

5 răspunsuri to “Istenem, cum ar spune ungurul! ROMÂNIA – Drumul Spre „Cocalaritate” partea a treia!”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

si eu cred la fel ca romania se indreapta spre cocalaritate pentru ca omeni incep sa se comporte tot mai urat .

uitativati la celelalte tari ce civilizate sunt .mai ales elvetia,franta si multe altele .

si uitativati ce rau sunt primiti romani in alte tari .dar noi pe straini ii primim cu bratele deschise.

Păi probabil noi suntem mult mai ospitalieri ;)) și mergem pe principiul „Poate dacă noi îi primim, ne mai aruncă ceva resturi”… 😦

No comm..ce sa zic 😐 ? Inteleg ca „shortcut-urile” sunt la ordinea zilei…prostiile au devenit deja parte din masa vocabularului..si asta arata nivelul de inteligenta si de bun simt al unora..
THE END. Nu mai am idei..adica am,dar mi-e „lene” sa scriu. Oricum mi-as irosi energia degeaba.


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

