România – drumul spre „cocalaritate” – partea a II-a, comentariu după articolul preluat de http://zbuzpost.wordpress.com/

Posted on 7 Iunie 2010. Filed under: Funny, Un fel de 2 feluri |

După ce am descoperit cu surprindere că un prieten a preluat ideea mea (click aici), comentând-o (aşa),  [ PAGINA SA A FOST STEARSA]  la sugestia sa, am decis că acest articol merită o a doua parte. Şi pe ideea „Să-i dăm cezarului ce-i a cezarului”, să-i dăm bătaie. În primă fază vă invit să comentaţi dini greu 😀 acest subiect, pentru că de spus, sunt destule:P

Prietene Zbuzping, cu tot respectul cuvenit:)), aş îndrăzni să te contrazic. Sincer, nu sunt chiar atât de convins că mi-ar fi foarte dor de Ceauşescu. Ştii, dor totuşi nu îmi poate fii pentru că eram, probabil, pe alte lumi când îşi făcea el veacul prin Românica dar din povestirile părinţilor, bunicilor etc. am descoperit că viaţa nu era atât de roz cum acum ar părea.

Nu ştiu dacă sunt 3 săptămâni de când am fost în Maramureş, mai exact în Sighetul Marmaţiei, un municipiu situat exact pe graniţa dintre România şi Ucraina. Există acolo un muzeu, fostă închisoare, cu reproducerea fidelă a scenelor petrecute în timpul comuniştilor, cu cei care erau împotriva acestora. Erau pur şi simplu chinuiţi într-un hal fără de hal. Tot acolo, am avut ocazia să văd ceva ce nu credeam că voi vedea vreodată şi pot spune că m-a îngrozit: am văzut un zid mare, nu mare, gigantic, pardon uriaş, scuze  – titanic. Ceea ce m-a îngrozit a fost nu mărimea zidului, ci faptul că pe el, după spusele ghidului, erau înscrise numele a 25 de mii de persoane, toate victime ale comuniştilor, pentru simplul fapt că au îndrăznit să se răzvrătească. Daca asta vrem şi acum, puteam atunci duce dorul acelor vremuri, mai ales că tot de acolo am aflat că acea listă nu este nici pe departe completă.

Acum, ştim povestea clasică: atunci aveai bani dar nu aveai ce cumpăra, acum ai ce cumpăra dar nu ai bani. Ei, haideţi să analizăm puţin. Oare chiar e aşa? Să fim serioşi. Dacă acum am renunţa la atâtea ore de TV(atunci erau doar 2 ore pe zi), la internet, la cele trei telefoane mobile, pe cele trei reţele importante, plus toate produsele AVON şi alte, alte minuni de care atunci nu dispuneam, concedii în străinătate etc. veţi vedea că ne vor rămâne bani şi acum.

Acum, eu sunt de acord cu ceea ce am scris în prima parte a artocului, şi anume că ne îndreptăm spre o lume de „cocalaritate” dar asta nu s-ar rezolva într-un regim comunist, nu.. nicidecum. Singura rezolvare pe care o văd eu este ca adevăratele valori ale ţării să fie puse în evidenţă, să nu se mai promoveze sutienele, silicoanele, toate pentru o audienţă până la cer.

Dacă cei care „ne conduc” ar înţelege că ei reprezintă un popor, reprezină 21 de milioane de persoane, să-şi pună interesele personale pe locul doi şi să încerce să scoată ţara asta din mocirla în care, în mare, ei au înfundat-o. Va urma!

Make a Comment

Lasă un răspuns

3 răspunsuri to “România – drumul spre „cocalaritate” – partea a II-a, comentariu după articolul preluat de http://zbuzpost.wordpress.com/”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

cel mai fain articol ii super mai scrie si altele ca is foarte interesante .Bravo Cali.Tiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnneeeee––oooooo tot asa.

Mulțumesc, fac și eu ce pot:D…

[…] care mă interesează foarte tare, a venit şi a treia parte. Primele două părţi, PARTEA I şi PARTEA a II-a se referă la drumul spre care o “apucă” Românica” noastră – cel de […]


Where's The Comment Form?

  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • banner concurs pato.ro
  • Contul meu pe TPU.ro – Psihoyounger

    Raspunsul tau ajuta
  • Categorii

  • Sunt aici:

  • ONG

  • Autori

  • Bancuri :D

    La un bal, se duce unu' la o tipă: - Păpuşă, dansezi? - Da, sigur. - Păi, atunci lasă-mă pe mine să stau pe scaun. :))
  • Detaliul vieţii!

  • Citeşte şi…

    "Paste fericit!", pe Degetzica's Blog (25 Apr. 2011)
  • Susțin:

  • Ghici!

  • :x:x:x

  • Susţin:

    Spune NU drogurilor!
  • Filme

  • Arhivă sondaje

  • Reprezint Transilvania!

  • Promovează bunul simţ!

    Pro Blog

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

