Desenele de ieri, amintirile de azi…

Posted on 2 Iunie 2010. Filed under: Funny, Un fel de 2 feluri |

Am găsit din întâmplare un site de vreo două zile (vezi mai jos) destul de interesant. Mă interesau nişte fotografii şi mare mi-a fost uimirea să decopăr în stânga ecranului episoade cu unele desene animate pe care nu le-am mai văzut de ani şi ani:D. Tocmai deaia, pot spune că “desenele de ieri sunt aminitirle de azi”. Şi cum sunt eu mai copilăros de fel (nu c-aş avea acum vreo 25 de ani , dar na…), pot spune că îmi amintesc cu mare plăcere de zilele ploioase în care mă uitam la „Familia Flinstone”, „Laboratorul lui Dexter”, „Copiii de la 402”, „Enigmele din Providence”, „Scooby-Doo” etc.

Click aici pentru a accesa site-ul.

Make a Comment

Lasă un răspuns

5 răspunsuri to “Desenele de ieri, amintirile de azi…”

RSS Feed for M-am mutat pe www.calincocis.ro !!! Comments RSS Feed

Ce bine ca te-ai gandit sa scrii si depre desenele animate. Sincer adoram sa ma uit la desene cand eram mica. Si inainte desenele erau chiar PENTRU COPII, nu ca acum..cu violenta si alte prostii… Sincer desenele din ziua de azi nu le consider ca mai sunt chiar pentru toti copiii pentru ca nu au nimic bun de invatat din ele. 😐

Mi-e dor de acele desene. Si sa mai dau si eu exemple de unele desene animate frumoase. Mai tii minte „Viata cu Louie” , „Piratul Jack cel teribil”? Sincer mie imi placeau foarte mult. Si imi placeau si acele desene de pe tvr2. Stiu ca eram clasa a 2-a si abia asteptam sa ajung acasa de la scoala sa ma pot uita la desene.

Preferatele mele erau Copiii de la 402 si Viata cu Louie. Acum sunt toate prostiile la TV.

Fiecare dintre noi isi aminteste cu nostalgie de clipele de inocenta ale copilariei in care nu eram stresati cu privire la scoala , la responsabilitati … o , ce clipe frumoase .

Câtă dreptate ai…:D


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

